جشنواره جاده ولایت، بین المللی می‌شود زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب
سرخط خبرها

بانوی ملی‌پوش خراسانی فوتسال: احسان اصولی و اعضای هیات فوتبال خراسان رضوی حتی مرا نمی‌شناسند

  • کد خبر: ۱۶۲۴۵۷
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
بانوی ملی‌پوش خراسانی فوتسال: احسان اصولی و اعضای هیات فوتبال خراسان رضوی حتی مرا نمی‌شناسند
بانوی ملی‌پوش خراسانی فوتسال گفت: دومین خانم گل سوپرلیگ سال گذشته شدم، اما در هیات فوتبال خراسان رضوی به جز خانم شریف کسی مرا نشناخته است و حمایت نمی‌کنند.

سیده فاطمه حسینی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز مسیر فوتسالی خود، اظهار کرد: از ۱۳ سالگی فوتبال را آغاز کردم تا ۱۹ سالگلی در تیم ملی فوتبال بازی می‌کردم و پس از آن دو سال در تیم سپاهان بازی کردم و اکنون ۳ سال است که به فوتسال روی آورده‌ام.
حسینی در تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور در رقابت‌های غرب آسیا به ۸ تیم برتر آسیا صعود کردند که به گفته خویش تاکنون تیم بانوان در هیچ رده سنی به این مرحله نرسیده‌اند، همچنین مقام سوم مسابقات سوچی روسیه را درکارنامه خود ثبت کرده است، البته رقابت‌های دیگر نیز از جمله رقابت‌های چهار جانبه و... نیز بازی و مقام‌های بسیاری کسب کرده است.
حسینی پس از آغاز فوتسال یک سال در تیم مشهد و یک سال در تیم رفسنجان بازی کرد که در هردو تیم مقام سوم لیگ برتر را کسب کردند. در ابتدای ورود خود به فوتسال یک نیم‌فصل نیز در تیم سایپا بازی کرد که مقام دوم را کسب کردند و با تیم حفاری وارد سوپرلیگ شد که در جایگاه پنجم ایستادند.

وی افزود: در سال گذشته مسیر سختی را طی کردم، اما خوشبختانه به اهدف خود دست یافتم و با ۲۱ گل زده دومین خانم گل سوپرلیگ شدم و برای اولین بار به تیم ملی فوتسال دعوت شدم.
بانوی ملی‌پوش خراسانی کشورمان شرایط اردو‌های تیم ملی را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: مشکل اساسی در فوتبال و فوتسال بانوان نامنظم بودن اردوهاست. زمان برگزاری یک مسابقه دو یا سه ماه قبل یک اردو برگزار می‌شود و پس از پایان و زمانی که برمی‌گردیم دیگر هیچ، یک تمرین روتین وجود ندارد که اردو‌ها به طور منظم برگزار شود که جوانان دیده شوند و آن‌گونه که باید و شاید اهمیت نمی‌دهند. با بازیکنان جوان مقابل روسیه با نتیجه ۳ بر ۱ نتیجه بازی را به نفع خود تمام می‌کنیم این نمایانگر این است که توان مقابله با تیم‌های بزرگ دنیا را داریم، البته اگر توجه شود.

در فوتبال و فوتسال بانوان برنامه منظم برای اردو‌ها وجود ندارد

حسینی از هیات فوتبال خراسان رضوی گله کرد و گفت: چه در دورانی که بازیکن تیم ملی فوتبال بودم و چه اکنون که در سوپرلیگ اخیر دومین خانم گل شدم، هیچ حمایتی نشده است. در مراسم کاندید‌های بهترین‌های سوپر لیگ نام من در هیچ بخشی نبود. مگر می‌شود در تیمی که تنها دو یا سه ملی‌پوش داشته ۲۱ گل به ثمر برسانی و موثرترین بازیکن تیم باشی، اما در هیچ بخشی از بهترین‌های لیگ نباشی؟ نام بازیکنانی در بخش بهترین‌ها اعلام شد که کمترین تاثیر را در روند بازی داشتند، متاسفانه همیشه به شهرستانی‌ها ظلم می‌شود. هیچ حمایتی از من نکردند و تا به امروز در سکوت و تنهایی به اهدافم رسیدم.
وی افزود: تیم ملی به تیم الف و ب تقسیم شد و بسیاری از بازیکنان، دعوت به تیم ملی را حق من می‌دانستند، اما به تیم ملی الف دعوت نشدم وبه تیم ب دعوت شدم. آقای اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی هستند و در فدراسیون نیز دارای مسئولیت هستند، اما هیچ نگاه ویژه‌تری به خراسانی‌ها ندارند، مرا نیز نمی‌شناسند و آن‌گونه که باید رسیدگی نکردند. هم‌اکنون اگر وارد هیات فوتبال شوم به جز خانم شریف که مربی من بودند هیچکس مرا نمی‌شناسد.

قراداد‌هایی که کامل پرداخت نمی‌شود

ملی‌پوش فوتسال کشورمان درخصوص چالش‌های قرارداد با باشگاه‌ها، اظهار کرد: درتیم حفاری تا پیش از عید پرداختی نداشتیم و ۲۴ اسفندماه ۷۰ درصد قرارداد پرداخت شد هنگام انعقاد قرارداد یعنی شهریور ماه سال گذشته دلار ۳۰ هزارتومان بود و هنگام پرداخت دلار ۵۰ هزار تومان بود و این شرایط سخت است، از طرفی باشگاه‌ها به نحوی بخشی از قرارداد‌ها را کسر می‌کنند، تیم سوم شده چرا مبلغ را کسر می‌کنند؟

تنها هدف من لژیونر شدن است!

حسینی در نهایت خاطرنشان کرد: هنگام جدا شدن از تیم ۱۵ درصد کسر می‌شود. در هر تیمی بازی کردم مبلغ قرارداد کامل پرداخت نشد. امیدوارم این بی‌عدالتی‌ها برای فرد دیگری اتفاق نیفتاد دومین خانم گل سوپر لیگ شدم و به تیم ملی دعوت نشدم به تیم ملی ب دعوت شدم این اتفاقات ورزشکار را دلسرد می‌کند، اما هدف من لژیونر شدن است و تمام تلاش من در این راستاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->